#1 Skrevet September 8, 2011 (endret) Legger ut rs2 får salg. Litt info: 96 mod Rulla 252000km Pris: 179 000,- Div som er bytta i mitt eie. Komplet clutch,Reg reim, olje, filter, bunpanne pakning, tårn lager, mellom aksel lager, bremse klosser, kupe filter, Bærekule, Stabilisatorstag , Plugger, Kjøleveske, Tennpluger, foringer i øvre bare arm bak. Kvitering på 200 000,- i servic boken. 3" rustfritt Ferrita fra turbo + racecat, turbo,coiler,Wagner intercooler++ Navi Pluss, Turbo cup 19" sommer hjull, originale 17" cup på vinter. Kan ta bytt i A4 B6 2,5 TDI quattro, med automat. Minuser: -Trenger en pleie i lakken. -AC def -Litt sveting fra bunnpanne pakningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2011 Legger ut rs2 får salg. Da hus skal kjøpes: rolleyes Litt info: 96 mod Jeg har vel synset om dette før, men mener å ha lest at RS2 aldri ble levert med chassisnr som tilsier 96-modell selv om den ble levert t.o.m sommeren 95. (Akkurat som da jeg kjøpte en Passat 3C høsten 2010, den var produsert på fabrikk på et tidspunkt som skulle tilsi 2011-modell, men det var 2010 modell likevel fordi den var på vei ut av prod.) http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS2_Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2011 Denne bilen har chassinr. som sier at det er en 1996-modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg har vel synset om dette før, men mener å ha lest at RS2 aldri ble levert med chassisnr som tilsier 96-modell selv om den ble levert t.o.m sommeren 95. (Akkurat som da jeg kjøpte en Passat 3C høsten 2010, den var produsert på fabrikk på et tidspunkt som skulle tilsi 2011-modell, men det var 2010 modell likevel fordi den var på vei ut av prod.) http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS2_Avant Bilen har bokstaven T som tiende tegn i chassisnummeret, og da er det en 1996 modell, selv om den er produsert 28.06.1995 hos Porsche AG i Zuffenhausen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2011 Bilen har bokstaven T som tiende tegn i chassisnummeret, og da er det en 1996 modell, selv om den er produsert 28.06.1995 hos Porsche AG i Zuffenhausen Aha, da er det avklart en gang for alle, men generelt litt rart t de har gjort det sånn når bilen skulle ut av prod. like etter. 1996 modell RS2 må jo da være ganske sjeldent, så da er det bare å løpe og kjøpe da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 28, 2012 Går bilen me orginal oppsett på motor,eventuelt hva er gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 28, 2012 Går bilen me orginal oppsett på motor,eventuelt hva er gjort? Her e tråd om bilen;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=211807 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2012 Går bilen me orginal oppsett på motor,eventuelt hva er gjort? Er orginal innmatt. Eller er det jonus chip,turbo,dyser,coiler,3" eksos,støre intercooler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2012 :bump: ny pris 179 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2012 Blir denne og se på vålertreffet ? kunne tenkt meg og sett på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2012 Blir denne og se på vålertreffet ? kunne tenkt meg og sett på den Nei, tror ikke det blir tur til våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2012 Pappa har en a4 b6 2,5 tdi tiptronic som skal selges, i trondheim. Alt av utsyr...gått 230 000 km. Ekstremt god bil å kjøre og komplett servicehefte. Send meg ei mld på 95829450 om du kunne være interessert i bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2012 :bump: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 19, 2012 Solgt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...