#1 Skrevet September 8, 2011 (endret) Selger noen deler pga opprydding. Det jeg har er: -Lister nede på forskjermer og bakskjermer til 2001mod S4 2,7bi Solgt -Åpent filter til 2,7bi 200kr -Høyre forskjerm S4/A4 facelift(sølv farge) 400kr -Sport ratt facelift A4/S4 airbag følger ikke med Solgt Grill panser til facelift A4(2 stk små hull,pga stag til ekstra lys) SOLGT Stoff matter A4/S4 SOLGT Høyre bak dør A4 facelift avant 350kr Støtfanger bak A4 avant facelift(med side fester og hull til hengerfeste) 600kr Alle priser er uten frakt. Sender KUN i oppkrav eller ved forskuds betaling bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2011 er bakfanger med sånn leppe nederst slik som alle andre a4, eller er den annerledes siden det er facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2011 Her er bilde av støtfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2011 hvordan er det med slitasje på rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2011 Ratt solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2011 stoff/skinn interiør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2011 stoff/skinn interiør? Har et fra denne bilen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219970 Sikkert sports interiør du er på jakt etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg vill gjerne ha di s4 listene nederst på skjermene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2011 (endret) Jeg vill gjerne ha di s4 listene nederst på skjermene:) Solgt for 15min siden Lagt til etter 6 Days 20 Hours: bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2011 Gulvmattene om de er ganske strøkne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2011 Gulvmattene om de er ganske strøkne... Disse er strøken ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2011 Disse er strøken ja:) Fint, jeg kjøper de, send meg en sms, 91915555 Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2011 gulvmattene er vel på vei i posten til meg nå? håper hverfall det er det posten driver å frakter nordover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2011 gulvmattene er vel på vei i posten til meg nå? håper hverfall det er det posten driver å frakter nordover... He he,har 2 sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2011 hehe, daså ^^ har bare litt noia for det der etter sist det skjedde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2011 He he skjønner:) Sender bestandig varene som er solgt. Finnes desverre MYE useriøse selgere:( og kjøpere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 22, 2011 Har du andre ting enn det som er nevnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 22, 2011 Har mye A4 deler:) Hva trenger du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 22, 2011 Trenger en del S4 B5 deler:) Girspakestell Svinhjul Clutch Avstandsstykke mellom motor og gir Girkasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 22, 2011 Det har jeg desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 22, 2011 Trenger en del S4 B5 deler:) Girspakestell Svinhjul Clutch Avstandsstykke mellom motor og gir Girkasse Jeg har en girkasse..med komplett overføring/stell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 22, 2011 Jeg har en girkasse..med komplett overføring/stell.. Har vert fint om du kunne ta det i denne tråden:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226530 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 22, 2011 Har vert fint om du kunne ta det i denne tråden:)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=226530 Sorry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 29, 2011 (endret) Takk takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 12, 2011 er høyre sidespeil av den store eller lille typen? har du hel venstre forskjerm uten rust? div lister på dører og chrome lister rundt vindu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...