Anbefalte innlegg

Satt å så igjennom en prosjekttråd på Savarturbo da jeg snubla over http://www.motorpark.se, dette er en bane 4 mil nord for Sundsvall som jeg igrunn ble litt imponert over mtp. priser og tilbud.

Sakset fra hyresavtalen til parken:

2.4 Motocross bana (inkl. 4WD aktiviteter)

2.5 Rallycross bana

2.6 Folkrace bana

2.7 Supermotard bana

2.8 Dragstrip 1/8 (instegsklasser)

2.9 Offroadbanor (kräver särskilt tillstånd)

2.10 Mittsverigebanan 1,9km

2.11 Gokart bana

2.12 Drifting slinga

Dette må være noe som er av interesse for oss trøndere og skaptrøndere mtp. at leieprisene på div. lokale baner begynner å bli litt drøye, kan denne være et fullgodt alternativ til Våler og til nød ACR?

Kunne kanskje være en mulighet å ta en reprise av banekjøringa på Kall-banen i regi av Trøndelag-lokallagene der?

Ikke minst så er det muligheter for å leie overnatting rimelig på banen :)

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt på denne etter at jeg så du snakket om den på facebook.

Her er et inboard klipp, og banen ser jo grei ut den :)

Og en oversikt over prisene:

priser.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble egentlig litt gira jeg nå :) Heller ei helg i Sverige med billig baneleie, billig sprit og billige damer enn det motsatte i Norge :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om vi ikke kan få til en tur hit neste sommer. Redd det kanskje begynner og bli litt sent på sesongen nå?

Eller er noen gira på en avslutning med roadtrip før vinteren? ;) Er jo nå det er billig og leie banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes for min del det var litt for langt i forhold til banekvaliteten.. 50 mil iflg Google maps. Så ikke så mye større ut en Kall, og det er bare halvparten så langt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.