#1 Skrevet September 9, 2011 Hei Noen i Bergen omegn som har et sett justeringsnøkler å låne bort noen timer iløpet av morgendagen(lørdag 10/9) ? Bilen trenger mere senk, og jeg har bare den lille nøkkelen(store igjenglemt nordmøre ) PM Mvh Magnus Lillehaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2011 Er av typen FK Silverline, uten at jeg tror det har noen betydning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2011 Hvis de til Supersport passer kan du få låne mine. Tlf 93464025 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2011 Jeg har stor og liten justeringsnøkkel til FK coilovers. Bor i nærheten av gamle-bergen/sandviken sykehus.. Tlf 95968829.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2011 Det finns mange typer justerings nøkler men de aller fleste går ann å bruke skulle gjerne få lånt av meg, men bor litt langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2011 Jeg bor i mathopen og har nøkler du kan låne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2011 Fikk låne nøkler ifra mr. Kleivane, men takk uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...