Trondheim: Hvor ønsker du å ha lokallagstreff?

Hvor ønsker du å møtes ved lokallagstreff?  

36 stemmer

  1. 1. Hvor ønsker du å møtes ved lokallagstreff?

    • Jula ved lade (Nær ny Burger-king)
      26
    • City Syd (Nær Mcdonalds)
      9
    • Romnes (Kjøreavstand til MCdonalds)
      0
    • Der vi er i dag (Bunnpris Nidarvoll, nær MCDonalds)
      1


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det har kommet flere ønsker om ny møteplass for lokallagstreff, da vår faste plass begynner å bli 'folkesom ' ;)

 

Forslag til nytt sted kan diskuteres her. Erfaringsmessig bør et slikt sted tilfredsstille noen krav:

 

- Mulighet til å trekke inn på vinters tid (matbit etc)

- Grei nok plass til 15-20 biler

- Sentralt og lett å finne frem til

- Et sted vi kan stå i fred og mak ;)

 

Kjør debatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringa city syd er ikke dumt det som Ronny sier. Den øvre altså, der hvor de har tivoli.

Kan vel neppe vær mange som er så dårlig til å øvelseskjøre at de trekker på den minste parkeringa der.

Fortsatt nært Mac'ern, som kanskje er det viktigste kriteriet for mange :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder fortsatt en knapp på parkeringa ved Romnes, da dette er en særdeles rolig plass. Skal sjekke på plassen en Søndag i tider vi møtes for å se om det noen andre der da! Kort vei til Mac Donalds ved der vi er nå er det også!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Øyvind Kvam har også snakket om dette. vi synes parkeringa på city syd rett over mc donals ser ut som en kjempe plass.. der kan bilene stå plassert, å vi kan ta en mat bit på mc donals menns vi ser bilene derifra også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og Øyvind Kvam har også snakket om dette. vi synes parkeringa på city syd rett over mc donals ser ut som en kjempe plass.. der kan bilene stå plassert, å vi kan ta en mat bit på mc donals menns vi ser bilene derifra også;)

Da e vi 3 fosninga og en bykar som e enig : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt tungvindt om vi ska mått kjør fra Romnes om nån bestemme sæ for å gå på Møkkdonalds.

Den øvre parkeringa på City'n e da fin, å lett tilgjengelig.

 

E mer på den store parkeringsplassen øvelsesfolkan pleie å ferdes. :P

 

 

Anna forslag, e å møtes på Lade, på Jula. Da kan man f.eks gå 1 minutt å kjøp mat på Burger King isteden, som e 10 gang bedre. Også lett tilgjengelig me tanke på lokasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem for meg med område ved City Syd heller!! Go for it!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt tungvindt om vi ska mått kjør fra Romnes om nån bestemme sæ for å gå på Møkkdonalds.

Den øvre parkeringa på City'n e da fin, å lett tilgjengelig.

 

E mer på den store parkeringsplassen øvelsesfolkan pleie å ferdes. :P

 

 

Anna forslag, e å møtes på Lade, på Jula. Da kan man f.eks gå 1 minutt å kjøp mat på Burger King isteden, som e 10 gang bedre. Også lett tilgjengelig me tanke på lokasjon.

Mange muligheter, men god plass og nærhet te inneområde med servering e kjekt. Selv om vi Ronny itj spise sånn mat : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle spiser sånn mat på en søndag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående Romnes, så hørte jeg i dag at det skal rives og bygges nytt, så parkeringen der blir sikkert opptatt. Er aldri på treffene selv, men tenkte bare å informere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer uansett hvor treffet blir - Er ikke værre enn å spise før man drar og ta med seg den gode dunjakka når man drar...

 

Problem solved!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessværre ikke hatt mulighet for å møte på disse lokallagstreffene, men håper å kunne stikke innom en gang i blant i fremtiden.

 

Jeg lurer på om det ikke går an å lage en slik avstemning i tråden?

Har jo 2 meget bra forslag, Jula/Lade og City Syd/Tiller...

 

Min stemme går nok til Jula/Lade da BK er bedre enn Mac'ern:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blir litt tungvindt om vi ska mått kjør fra Romnes om nån bestemme sæ for å gå på Møkkdonalds.

Den øvre parkeringa på City'n e da fin, å lett tilgjengelig.

 

E mer på den store parkeringsplassen øvelsesfolkan pleie å ferdes. :P

 

 

Anna forslag, e å møtes på Lade, på Jula. Da kan man f.eks gå 1 minutt å kjøp mat på Burger King isteden, som e 10 gang bedre. Også lett tilgjengelig me tanke på lokasjon.

 

heng med Ronny på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden flere si Jula Lade, så e æ faktisk enig. E SÅÅÅ my bedre me BK enn råtten MC. :P

Kom me poll Vidar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden flere si Jula Lade, så e æ faktisk enig. E SÅÅÅ my bedre me BK enn råtten MC. :P

Kom me poll Vidar. :)

Men har dokk itj mat heim da? : eek :

Folk kjæm vel uansett kor d ligg. Men litt mer blikkfang langs E6 enn Håkon VII kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voldsomt til respons, positivt! :D

 

Da er såvidt jeg kan lese følgende forslag som har kommet inn:

 

- Jula ved Lade

- Øvre City Syd-parkering

- Romnes ved Postterminalen?

 

Flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke flere. :P

Synes Jula på lade er perfekt. Så er det nære masse fine spots til shoots. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor vi skal møtest, så mener jeg vi må møtest en plass hvor det går ann og gå inn og sette seg.

 

Om det er mc, bc eller noe annet betyr ikke så mye, men bør også vere i gang avstand til der hvor det går ann og gå inn...

 

det er ikke det at noen av oss fryser lett for jeg og Ronny har stått ute i 2,5T og pratet på lokalagstreff i temperaturer ned imot -15.... det er bare greit og ha en plass og gå inn : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lade leder så langt. Hvem flere er med på den? Slipper rånere og kontroller og. :P

Så er det 1 minutts vandring til BK.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer på Jula/Lade :)

 

Det kan sikkert jeg og vere med på og prøve, men det er viktig at flertallet er med på det slik at det ikke er bare noen få som møter opp!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved Jula Lade er jeg med på!! Kan stå like ved fotgjengerovergangen som går over til B.K!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.