#1 Skrevet September 10, 2011 Skal bytte til 5 trins gir kasse på caddyen. regner med at giroverføring altså stæægene er sikkert for lange/korte. Er dette noe man kan modde til, eller må jeg finne en golf med 5 trins kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2011 Er snakk om å modde (forlenge) en del og kjøpe et nytt stag fra 5-trinns (Møller) Hvor mye det er snakk om har eg ikke oversikt over, Har samme problemet som du på Caddy delebilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2011 Jeg har begge deler, så jeg kan måle forskjellen. Ulempen er at delene ligger i det nye (gamle) huset i Skien og jeg er i Drøbak, så det får vente i alle fall til neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2011 Ja det hadde vært supert! skal ikke montere før til neste helg så det passer bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...