Spørsmål om facelift lykter

Anbefalte innlegg

Heisann, Jeg har en audi a4 b5 1.8l 1997.

Nå på bilen har jeg noen stygge devil eyes lykter med veldig dårlig pass form å alt det der..

Så nå fant jeg noen facelift lykter her, http://www.partsandretards.no/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/depo-facelift-hovedlykter-99-01

Så det jeg lurte på om noen vet hvordan passformen er på disse lyktene?

Og må jeg ha noen overganger av kontakter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner to-delt faceliftlykter fra DEPO som er bolton på din 97 mod :) Kontaktene er også samme på disse todelte.

De du linker til vet jeg ikke om ang kontakter.. Men skjermene må trimmes litt for å få lyktene på plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å kutte bort en kant på innsiden av framskjermene, ha på litt lakk og skru dem fast.

Ellers så trenger nye kontakter og litt ledning siden det er andre kontakter på faceliftlyktene... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du velger å sette på faceliftlykter og kutter i skjermen, får du kjøpt ferdige overganger ifra bilens kontakt til facelift kontakt på nye lykten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første linken din er 2-delt ja, og er 100% bolton på din. Om du vil modifisere litt, og ønsker en hel lykt så går du for de som ikke er 2-delt. Linser betyr at man bruke xenon på lysa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for faceliftlyktene... de todelte blir litt nedtur i forhold!...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man må vel også lage ett festepunkt under lykta på de hele facelift lyktene..om man er nøye på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man må vel også lage ett festepunkt under lykta på de hele facelift lyktene..om man er nøye på det..

Hmmm... kan ikke huske at jeg gjorde det, og mine lykter satt skikkelig fast!

Her er et bilda fra da jeg byttet. Go for it : ja :

CIMG3939krympet.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytter jo bare feste fra de gamle todelte over på den nye hele faceliftlampa. Ihvertfall det jeg gjorde ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har man bestilt ny lykter :) det ble de hele lyktene .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ser du det klipset som holder lykta i bakkant...

Front_View800x600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.