Anbefalte innlegg

Hvem bil er det som brukte BBS for første gang????? Bare lurer, siden det er så mye mas om BBS felger på VW-AUDI he he :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS Kraftfahrzeugtechnik ble startet i 1970, så den kom vel på en eller annen bil rundt i de tider.

 

Jeg vil tro at de er populære på VW og Audi fordi de bare passer sammen som hånd i hanske. Også er BBS-felger så jævlig fete ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, fins møe fete felger uten BBS merket :) men første gang jeg la merke til BBS var på en BMW 5 serie. Det var de tredelte fra BBS, hvis jeg ikke husker feil.. Heter de RS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, fins møe fete felger uten BBS merket :) men første gang jeg la merke til BBS var på en BMW 5 serie. Det var de tredelte fra BBS, hvis jeg ikke husker feil.. Heter de RS?

 

RS er 3-delt ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, fins møe fete felger uten BBS merket :) men første gang jeg la merke til BBS var på en BMW 5 serie. Det var de tredelte fra BBS, hvis jeg ikke husker feil.. Heter de RS?

 

Ja, det er for så vidt sant! Jeg synes bare at det er mye jall der ute; krom, fake-splits, etc. og jeg liker BBS sitt design. Det er tidløst og passer på det meste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeh enig i meeeeeeeen, er noen felger som er så å si dønn like, men ikke heter BBS... Husker ikke hva de het, kom i begynnelsen av 90 tallet... Menner det var OZ. Jobben tok de inn en gang da. Neeeeei, må sjekke :) manda`n :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gangen jeg hørte om og så BBS felger tror jeg var på BMW på 70`tallet..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jeh enig i meeeeeeeen, er noen felger som er så å si dønn like, men ikke heter BBS... Husker ikke hva de het, kom i begynnelsen av 90 tallet... Menner det var OZ. Jobben tok de inn en gang da. Neeeeei, må sjekke :) manda`n :)

OZ Vega heter de, dersom det er RS-looken du mener når du sier BBS;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.