Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Golf MkIV GTi, og tenkte jeg ville sette litt personlig preg på den.

Dette innebærer selvsagt noen tøffe tåke-lys, og vil ikke ha noe alle andre har.

Har utrolig lyst på disse: http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/en-GB/FI/V50/2011/DRIVe/Manual/L.H.D/ShowDocument/VCC-431192

Er det mulig å få disse til å passe og fungere på en Golf?

Om noen kan komme med tips hadde det vært supert:tilber:

Mvh. Simen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du grøftelys fra før, er det jo bare å koble opp LED-pærer.

Dealextreme har til alle tenkelige sokler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har led-lys i tåkelysene mine. På dagtid ser du så vidt at det er lys der. På kveldstidser det jævlig bra ut, men det lyser faen meg ikke opp noe i det hele tatt!! Det er billigpærer.. Er kanskje litt anderledes hvis du legger litt mer penger i pæren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nettop det Alexander sier, som jeg prøver å styre unna. Er så ufattelig mye forskjellig og DÅRLIG Led belysning der ute, og disse vet jeg lyser kjempe godt, og ser drit bad-ass ut selv midt på dagen, derfor jeg hadde bestemt meg for akkurat disse.

Men det jeg egentlig spørr om er vel: Disse kommer vel med "plug-n-play" oppsett til volvo sine lyskontakter, er det mulig å enten få kjøpt en omgjører så de passer på VAG sine lyskontakter, eller evnt. få en elektriker til å lage en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nettop det Alexander sier, som jeg prøver å styre unna. Er så ufattelig mye forskjellig og DÅRLIG Led belysning der ute, og disse vet jeg lyser kjempe godt, og ser drit bad-ass ut selv midt på dagen, derfor jeg hadde bestemt meg for akkurat disse.

Men det jeg egentlig spørr om er vel: Disse kommer vel med "plug-n-play" oppsett til volvo sine lyskontakter, er det mulig å enten få kjøpt en omgjører så de passer på VAG sine lyskontakter, eller evnt. få en elektriker til å lage en?

du får sikkert kjøpt løs den pluggen som skal inn på lyktene fra volvo, så kobler du bare ledningene fra din bil inn i kontakten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får sikkert kjøpt løs den pluggen som skal inn på lyktene fra volvo, så kobler du bare ledningene fra din bil inn i kontakten

Ok, da prøver jeg det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg det :)

det var hverfall det jeg gjorde på daylightsa mine fra S6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det litt mer info om som har testet dette på en a4 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/430947-S.K.O.D.A-Led-fog-lights-%28daylight-option%29

Så kommer neste utfordring ,disse lampene skår jo en del i glasset,har du tenkt å støpe nye lykte hus/griller til i fangeren ?

Ok, takker :)

Hehe, hadde ikke kommet så langt i prosessen... har du noen forslag til denne utfordringen også kanskje :P ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.