Plugger + Drammen + Søndag = hvor? :)

Anbefalte innlegg

God aften,

Er snart ferdig med et prosjekt, har selvfølgelig glemt å handle inn plugger og har veldig lyst til å prøvestarte i morgen. Noen som har peiling på noen i Drammen omegn som selger plugger på en søndag?

Antar bensinstasjoner er dødfødt.

Det er forøvrig til en Audi A4 1,8t jeg trenger plugger til.

Forrige eier har kjøpt plugger på Biltema, noe som er uaktuelt å sette inn igjen... kan ikke se at biltema har plugger til A4 engang. Scary! Etter litt mer søking ser det ut til at han har brukt plugger til 1,8.. uten turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 originale plugger til AWT (1.8T) liggende. Disse er ikke brukt lenge, 3/4 år tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bensinstasjoner her hvor jeg bor har plugger hengende i hyllene, men prisen er jo helt hinsides...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 originale plugger til AWT (1.8T) liggende. Disse er ikke brukt lenge, 3/4 år tenker jeg.

Da må vi møtes etterpå om du har tid :)

Men hm, jeg har AEB, passer de tro? Hva heter de du har? Sjekket mekonomen, de er like :D

Hva skal du ha for de?

Fått dama til å posere ved bile nå eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste bensinstasjoner her hvor jeg bor har plugger hengende i hyllene, men prisen er jo helt hinsides...

Ringte rundt til 13 stasjoner igår kveld, jeg fikk blant annet til svar "vi har bare cheeseburger", så tror ikke jeg finner noen stasjon i nærheten av drammen gitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Med bacon og dressing?" Hehe... De vet ikke at de har det, må finne det selv :-) Nei, bensinstasjoner er nok ikke hva de engang var...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Med bacon og dressing?" Hehe... De vet ikke at de har det, må finne det selv :-) Nei, bensinstasjoner er nok ikke hva de engang var...

hehe - fant ut av det gitt :) Ringte minst 10 stasjoner rundt om kring her. Fikk mange rare tilbud :P

Heldigvis var Petter Sanni Jacobsen en reddende engel :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.