Anbefalte innlegg

Tok desverre turen hit i år. Har ikke hvert på gatebil siden den grusomme fast and the furious supraen var showstopper.

Men i mangel på tidsfordriv så tok jeg og noen kompiser turen i år for å se om det var noe som var verdt å se på. Som antatt så var fordelinga 90% harry og 10% innafor både når det kom til bilmerker, modeller, folk og fe. Men noe var det jo og se på, og for min del så hadde jeg til gode å se KRB s1en i aksjon, i tillegg til den, så vartet TS Racing sin A3 opp med bra underholdning (parkering av japansk industriavfall) og det var også en del gromme porscher på treffet. Spe på med en god porsjon med gamle quattroer, en strøken countach, rs200 og div annet fint å se på så gir jeg treffet godkjent minus :P

 

Fikk tatt noen bilder, dette summerer omtrent det som var verdt å se på, i mine øyne ihvertfall. Ja, GTDen til raymond, TS racing sin A3, div S2er, RS2, RS4er og ett par andre bilder som var verdt litt oppmerksomhet var tilstede og, jeg var bare ikke så ivrig med kameraet.

 

 

dsc0044ss.jpg

 

dsc0029lt.jpg

 

dsc0004qo.jpg

 

dsc0007mt.jpg

 

dsc0027xx.jpg

 

dsc0014ge.jpg

 

dsc0112ze.jpg

 

dsc0020zw.jpg

 

dsc0025qm.jpg

 

dsc0083id.jpg

 

dsc0096gnj.jpg

 

dsc0072fbu.jpg

 

 

 

Kall meg en krakk, men jeg synes ikke "drifting", volvo 240 og japanske biler med 12kg klistremerker og dekaler er fett. Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke noe på gatebil å gjøre : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å titta litt i går også, hadde med kamera uten å knipse så altfor mye. Gadd ikke å ta så mye av kjøringa, for det gjør jo nesten alle :) Men litt annet:

 

Got camber?

 

DSC_1044.jpg

 

DSC_1045.jpg

 

Mr.GTD

 

DSC_1046.jpg

 

DSC_1054.jpg

 

Can-AM på 22"

 

DSC_1056.jpg

 

DSC_1057.jpg

 

DSC_1058.jpg

 

Bårdis er høy på livet

 

DSC_1059.jpg

 

FUCN LOW!

 

DSC_1060.jpg

 

og wheelgap : rolleyes

 

DSC_1061.jpg

 

Bård fant denne meget interresant

 

DSC_1062.jpg

 

DSC_1063.jpg

 

DSC_1064.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_1065.jpg

 

DSC_1066.jpg

 

Bård fryser

 

DSC_1067.jpg

 

Kristian "Low hurts" Larsen

 

DSC_1068.jpg

 

DSC_1069.jpg

 

Det var stort sett det jeg hadde, ble ikke så mye denne gangen :) Ellers var klubben godt representert på premieutdelinga denne gangen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinna forstilling på Den røde E30'n til Joakim... Har skjøta på bærearmene og litt sånn, så rattutslaget hans er heeeeelt sinnsykt..

 

Så forresten at du rulla av gårde på Lørdagen mr. Stamsaas... ;)

Noen som fikk bilder av den litt shabby oransje E30'n? Han hadde bare trøbbel med motoren, men fikk til noe kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder el film av blå bmw e36 m3 med gule lys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som var her i helga som var og knipset? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da vere meir bilder og filmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobbing her og -_-

Hehe :P har noen bilder jeg, men kamera ligger fortsatt i bilen xp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Mr.GTD

 

HAHAHA, såpass ja :P

 

men noe bilde av bilen hadde du ikke : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt uklart men bilde men. Ikke lett å ta bilde av bilen din når du gjemmer den innerst i hjørnet av teltet da :P slipp nå ungen litt ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.