kjørt i stor vanndam og fått motorstopp

Anbefalte innlegg

på bilde i avisa ser det ut som du har et annet hjul høyre foran?

 

punkterte i går..maks uflaks helga liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjpe greier... ps: sjekk kommentar feltet under artikkelen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kasko dekker ikke motorskade, da må man ha kasko+. (Hos gjensidige ihvertfall)

 

Kasko dekket ny motor til meg da eg køyrte på ein stein og røska vekk heile bunnpanna på ein Mercedes eg hadde. Dette var Gjensidige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han får litt pepper under artikkelsen ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kasko dekket ny motor til meg da eg køyrte på ein stein og røska vekk heile bunnpanna på ein Mercedes eg hadde. Dette var Gjensidige.

 

Vi sjekket nå når vår Passat 03 fikk motorras, det dekket ikke det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sjekket nå når vår Passat 03 fikk motorras, det dekket ikke det da.

 

Kjem vel ann på om det er ytre påvirkning eller reint motorhavari. Om det skjer ved utforkøyring/kollisjon blir det dekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han får litt pepper under artikkelsen ja

 

Får svi litt ja men unødvendig av andre å slenge så jævlig med dritt og spydige kommentarer. Virker som de andre er perfeksjonister og gjør aldri tabber og feil. Og hva pokker har det å si at han har blå oblater, det er ikke det det handler om. Jeg har kjørt der mye og ja han burde kanskje sett det men hvis han ble oppmerksom på en annen billist som trengte hjelp,litt mørkt og kanskje litt mørkt vann siden det kommer fra jordekanter,grøfter og div så kan jo ting skje. Blir bare så irritert av at folk skal være så jævla krasse i kritikken mot andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kasko dekket ny motor til meg da eg køyrte på ein stein og røska vekk heile bunnpanna på ein Mercedes eg hadde. Dette var Gjensidige.

 

det har skjedd omtrent alle jeg kjenner og ingen av de har fått dekket noenting..kanskje du var heldig..kanskje mann får hull i tenna selv om man ikke spiser godis liksom...jeg har valgt min type forsikring utifra mitt behov og økonomi og har noen noe problem med det tar vi det på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HØR HER ALLE KVERRULANTER..DETTE SKJEDDE!!!

 

vi var på vei ut av byen..det blåste og regnet noe sinnsykt at det så ut som bakken over alt var full av bølger.når jeg nærmer meg svingen før brua står det en bil i mitt felt men med fronten mot meg i to felten.jeg lurte på om de trengte hjelp og bilen haddee verken på lys eller varselblinkere.jeg tenkte og kjøre opp i rundkjøringen for å snu og gi beskjed at de burde sette ut en varseltrekant.

 

grunnen til det var at det var mørkt ute,tordenvær og sinnsykt regnvær og de var til fare for seg selv og andre..men..når jeg kjører opp mot rundkjøringen så bremser bilen meget fort..jeg hadde ikke høy fart i det hele tatt og det var umulig å se at det var vann der i det hele tatt..innen jeg kom hadde falck og viking dratt opp 2 biler derfra og fra kl 0800 til kl 1015 hadde de måtte berge opp 9 biler...og de så faktisk vannet siden det bølget veldig i det men de ga f...

 

vannstanden var ca 25-30 cm høyere enn når bildet ble tatt når jeg kjørte uti der og vannet lå helt jevnt med veien så det så ut som en naturlig del av horisonten.

 

delkasko:ja jeg har det for jeg gidder ikke bruke opp mer penger enn jeg føler er nødvendig på forsikring..det er min sak så spar meg for kommentarer for da blir jeg forbanna..: mad :

 

blå oblat:ja sånn går det når forrige eier ikke klarer å levere del 2 av vognkortet i tide og jeg har måtte purret på det i en evighet..så slutt å pes meg for det...ønsker folk å diskutere med meg er det greit men da tar vi det på pm eller ved flaggstanga bak skolen hehe...

 

bilen er uansett fikset nå..tømt for vann.motor tømt,tørket og jeg har kjørt den noen runder for å sjekke at alt er i orden og det ser det ut til.skjermer blir støpt til uka så om noen dager er bilen god som bare det igjen..UTEN KASKO FAKTISK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at alt ordnet seg uten alt for store kostnader:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at alt ordnet seg uten alt for store kostnader:)

 

ja..flaks i uflaks.siden jeg har tiptronic så holdt visst bilen såpass lavt turtall når jeg traff vannet så motoren ble skånet...hvem hadde trodd tiptronic betydde noe bra liksom haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

blå oblat:ja sånn går det når forrige eier ikke klarer å levere del 2 av vognkortet i tide og jeg har måtte purret på det i en evighet..så slutt å pes meg for det...ønsker folk å diskutere med meg er det greit men da tar vi det på pm eller ved flaggstanga bak skolen hehe...

 

Bra det gikk så pass bra med motoren : rolleyes kan vel kalles litt flaks

 

men husk å sende bilen på eu kontroll også da så du får deg røde oblater ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk så pass bra med motoren : rolleyes kan vel kalles litt flaks

 

men husk å sende bilen på eu kontroll også da så du får deg røde oblater ;)

 

har sendt den på eu...men fikk ikke noe oblater læll...

 

måtte skifte et stabstag og et endeledd og fikse lekasje i fleksirøret...

 

men hadde hu jeg kjøpte bilen av ordnet med del2 tidligere hadde jeg hatt røde oblater...eu påminnelsen var 2 mnd etter da den skulle vært vist så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at alt ordnet seg for deg Kim! :) virkelig kjipt det som skjedde..

Husker første helgen med bilen min, så var jeg ute å kjørte, og det regnet så jæævlig, og la ikkje noe særlig merke til en stor dam i veien, så jeg kjørte over i 80, og så begynnte alle lysene i instrument panelet å lyse :P så vet hvor vanskelig det er å legge merke til store dammer i veien.

Men bra at du fikk start på bilen ivertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at alt ordnet seg for deg Kim! :) virkelig kjipt det som skjedde..

Husker første helgen med bilen min, så var jeg ute å kjørte, og det regnet så jæævlig, og la ikkje noe særlig merke til en stor dam i veien, så jeg kjørte over i 80, og så begynnte alle lysene i instrument panelet å lyse :P så vet hvor vanskelig det er å legge merke til store dammer i veien.

Men bra at du fikk start på bilen ivertfall!

 

høres alt for kjent ut..fikk du fikset din eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en god og gammel bil jeg vettu, så kjørte videre :P har ikkje hatt noe problem med det siden da :P men prøver å unngå dammer i veien :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det som skjedde og bra det ordna seg... men hvorfor skal du alltid slåss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det som skjedde og bra det ordna seg... men hvorfor skal du alltid slåss?

 

alltid sloss? å be noen møte meg for å si hva de mener ansikt til ansikt er ikke tilbud om kjærlige nyrespark..men at hvis folk har noe spess og si om meg uten å kjenne meg så får de ta det med meg og ikke i et offentlig forum...

 

mange kan hjemme seg bak en pc og være bedrevitere men skal noen angripe meg verbalt så kan de gjøre det med munnen og ikke med tastaturet..det er en kjerring-greie altfor mange har dratt på seg som en uvane i dag...

 

jeg har ikke sagt noe om å sloss heller så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det løste seg :D

 

takk:)rivd ut teppe og deler av interiøret og renset det også..var ikke mye vann i bilen men teppet veide nesten 50 kilo hehe..mangler bare noen klips,en tute gitter i fronten og nye forskjermer nå:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har ofte vært vann i veibanen på riksveien ved Glemmen, men i dag var det ekstremt som følge av hissig morgenregn.

Altså: vi vet om problemet men vi gidder/orker/har ikke penger å gjøre noe med det før det blir en alvorlig ulykke først.

 

 

Hva skjedde med skjermene? er det sprekt opp i limingen på hjulbuelisten eller ble de flerret av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.