kjørt i stor vanndam og fått motorstopp

Anbefalte innlegg

Altså: vi vet om problemet men vi gidder/orker/har ikke penger å gjøre noe med det før det blir en alvorlig ulykke først.

 

 

Hva skjedde med skjermene? er det sprekt opp i limingen på hjulbuelisten eller ble de flerret av?

 

hadde jeg vært bedre kjent i fredrikstad hadde jeg nok også vært mer oppmerksom på at det kunne være "litt vann" nedi der..hadde det ikke vært for den idioten som sto mot meg i mitt felt...haff

 

det er det svakeste punktet i glassfiberen som ga etter..samme med fangeren og gitteret foran og litt andre effekter..skulle uansett skifte skjermene om noen uker så det var ikke så krise...men litt kjipt læll.

 

jeg ser uansett i følge fredrikstad blad i dag at jeg var veel den som slapp billigst unna..flere biler som havnet helt under vann og masse biler på flere parkeringsplasser som plutselig sto oversvømt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må innrømme at jeg er litt spent på hva som kommer opp på diagnosen på onsdag.har kjørt bilen sinnsykt pent etter uhellet og alt virker helt topp..skifter olja for sikkerhet skyld selv om den ser feilfri ut.noe annet jeg burde være oppmerksom på?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at dørene holdt såpass tett :)

 

Ser du har endret overskriften til "løst", men se om det er ett sted under "trådverktøy" som du kan endre prefixs til "løst" - så blir den grønn i overskriften.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant bare videresending,abboner og slikt på trådverktøy skjønner du..har prøvd iherdig men...u know

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant bare videresending,abboner og slikt på trådverktøy skjønner du..har prøvd iherdig men...u know

 

Nederst her står det "endre innlegg" deretter "avansert", der kan du endre topic til løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min står det: abboner,utskrift og videresend til mail:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant det på funksjonen som jeg hadde på rediger første innlegg:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noe forslag på ting jeg bør gå over etter motoren "druknet"?? eller generelt på bilen?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray elektrospray på alle elektriske koblingspunkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray elektrospray på alle elektriske koblingspunkter.

 

sånn elektrorens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn i varm garasje og tørke hele interiøret i dagevis med varm vifte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn i varm garasje og tørke hele interiøret i dagevis med varm vifte.

 

hele interiøret har jeg demontert og tørket..var ikke ille inni..teppet tørket ferdig ganske fort i tørkeskapet i barnehagen hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha..slik har jeg faktisk...tusen takk for tips og hjelp..hva skulle man gjort uten forumet her:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.