#1 Skrevet September 11, 2011 Trenger litt input i og med at jeg skal kjøpe meg trimm kamm til min Golf II, så da er jo spørsmålet om jeg har hydr eller mekansiske ventilløftere? Noen som har innspill til hvilken kamm jeg skal gå for. Tenkte meg en 268graders kam, men hvordan er denne på tomgang? Jager motoren mye eller går den som originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2011 Pleier og være et klistremerke på toppdekselet ditt som forteller om det er hyd.løftere eller ikke... Men jeg mener det er hyd på GU motoren, har ihvertfall vært det på de GU motorene jeg har hatt Et godt tips er å høre med Velox motor, disse kan mye om suge trim og svarer kjapt på mail og yter god service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2011 Kan ikke si at jeg har sett noe klistremerke på toppdekslet, men kan jo være at det er fjernet av tidligere eier. Skal ta å sende de en email og forhøre meg litt, bare tenkte det kanskje var noen her inne som satt på litt erfaring med trimmkammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2011 Du har nok hydrauliske løftere ja. Bruker selv 268-graders kam i min 1.8 og tomgangen er minst like fin som originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...