#1 Skrevet Mars 30, 2005 Lurte bare litt på hvortid dere pleier å ha lokallagstreff.... er det faste datoer for dette eller er det fra gang til gang? Tenkte å ta meg en stripe å vise min resekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2005 Det lokaltreff 2 ganger i mnd. Er den første tirsdagen i mnd så neste blir vel tirsdag om ca 14 dager Så da må du stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2005 Heisan! Vi pleier å treffes første tirsdagen i hver mnd på parkeringsplassen utenfor areum kl 1900. Det er bare til å følge med her på forumet angående treff og andre ting som skjer i klubben. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2005 Kanskje jeg er litt dum, men er ikke første Tirsdagen i mnd, på førstkommende tirsdag???? Eller er jeg helt gått ut på dato???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2005 Og takk for det Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2005 Ehh. Oppdaget akkurat no at det var visst treff i går ja. Var sikkert på "feil" dag pga påske, tørr asfalt, sol, osv. Ble litt lei meg no ja. Som du sikkert skjønner gjelder det å følge med på forumet. Blir vel treff om 14 dager da. Vi får prøve å stille der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2005 Vi får satse på det...... jeg har jo gnikket på kromfelgene til den store gullmedaljen her i uken fordi jeg trodde det var treff nå den tirsdagen som kommer.. .. men,men..... felgene må jo skinne uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2005 Her har du datoene vi treffes på fremover. Treffes som vanlig på parkeringen utenfor Arenum klokka 1900. . 12-04-05 Vanlig treff . 26-04-05 Da er det FELLES FOTOGRAFERING av oss. Da må ALLE STILLE!! . 10-05-05 Mulig crusing . 24-05-05 vanlig treff . 27-05-05 Felleskjøring til VÅLER TREFFET 2005! . 07-06-05 Vanlif treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2005 Hvor ble det av 05.04.2005??? Hmm... Lenge å vente dette! Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2005 da blir det jo treff i morgen da!! det blir jo artig.. mitt første lokal lag treff..!! noe å se frem til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2005 Blir bra dette!! gleder meg til og treffe folket igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...