Hjelp til FK Silverline! Mangler det en mutter??

Anbefalte innlegg

Har slitt endel med å justere senkesettet mitt bak! Når jeg skrur, så blir hele "gjengehuset" med rundt?!:confused:

 

Har til tider lurt på om det mangler en mutter inne i "gjengehuset", så derfor spør jeg her! Skal det være en mutter på denne bolten som kommer ned på innsiden?! For det har ihvertfall ikke jeg...

Isåfall, hvilken str? 15mm?

 

Sikkert litt dårlig forklart, men legger ved et bilde som gjør det "litt" lettere å forstå : flau :

 

11bm58y.jpg

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slitt endel med å justere senkesettet mitt bak! Når jeg skrur, så blir hele "gjengehuset" med rundt?!:confused:

 

Har til tider lurt på om det mangler en mutter inne i "gjengehuset", så derfor spør jeg her! Skal det være en mutter på denne bolten som kommer ned på innsiden?! For det har ihvertfall ikke jeg...

Isåfall, hvilken str? 15mm?

 

Sikkert litt dårlig forklart, men legger ved et bilde som gjør det "litt" lettere å forstå : flau :

 

11bm58y.jpg

 

Mvh Magnus

 

på mitt sett fk silverline x så er det gjenget i det huset,ikke mutter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om en bolt som er inni dette huset! Ikke de 2 man hever og senker bilen med, men på innsiden av huset!

Usikker på om jeg forsto deg riktig :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om en bolt som er inni dette huset! Ikke de 2 man hever og senker bilen med, men på innsiden av huset!

Usikker på om jeg forsto deg riktig :S

 

ja på insiden ja er gjenget inni der får en bolt, får å skru fast den justerings skruen i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååja, da tenker vi likt :D

Så du har en mutter der du? Hmm, er ikke det på min, så hele dette gjengehuset blir med rundt når jeg prøver å justere...

Men da blir det Biltema i morgen å skaffe 15mm låsemutter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååja, da tenker vi likt :D

Så du har en mutter der du? Hmm, er ikke det på min, så hele dette gjengehuset blir med rundt når jeg prøver å justere...

Men da blir det Biltema i morgen å skaffe 15mm låsemutter ;)

 

har ikke mutter der men er gjenget i huset, sikkert gjengene dine ødelagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengehuset som du kaller det, ER mutteren, så du må holde igjen den når du drar til :) (om gjengene er hele såklart, hvis ikke er mutter, evt borre/gjenge opp en størrelse det letteste vil jeg tro) 15mm er btw ikke noen standard størrelse, regner med det er 12mm du er ute etter :) og kjøp en A4 mutter og ha på fett på gjenga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.