#1 Skrevet September 11, 2011 Har slitt endel med å justere senkesettet mitt bak! Når jeg skrur, så blir hele "gjengehuset" med rundt?! Har til tider lurt på om det mangler en mutter inne i "gjengehuset", så derfor spør jeg her! Skal det være en mutter på denne bolten som kommer ned på innsiden?! For det har ihvertfall ikke jeg... Isåfall, hvilken str? 15mm? Sikkert litt dårlig forklart, men legger ved et bilde som gjør det "litt" lettere å forstå Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2011 Har slitt endel med å justere senkesettet mitt bak! Når jeg skrur, så blir hele "gjengehuset" med rundt?! Har til tider lurt på om det mangler en mutter inne i "gjengehuset", så derfor spør jeg her! Skal det være en mutter på denne bolten som kommer ned på innsiden?! For det har ihvertfall ikke jeg... Isåfall, hvilken str? 15mm? Sikkert litt dårlig forklart, men legger ved et bilde som gjør det "litt" lettere å forstå Mvh Magnus på mitt sett fk silverline x så er det gjenget i det huset,ikke mutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2011 Snakker om en bolt som er inni dette huset! Ikke de 2 man hever og senker bilen med, men på innsiden av huset! Usikker på om jeg forsto deg riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2011 Snakker om en bolt som er inni dette huset! Ikke de 2 man hever og senker bilen med, men på innsiden av huset!Usikker på om jeg forsto deg riktig ja på insiden ja er gjenget inni der får en bolt, får å skru fast den justerings skruen i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2011 ååja, da tenker vi likt Så du har en mutter der du? Hmm, er ikke det på min, så hele dette gjengehuset blir med rundt når jeg prøver å justere... Men da blir det Biltema i morgen å skaffe 15mm låsemutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2011 ååja, da tenker vi likt Så du har en mutter der du? Hmm, er ikke det på min, så hele dette gjengehuset blir med rundt når jeg prøver å justere... Men da blir det Biltema i morgen å skaffe 15mm låsemutter har ikke mutter der men er gjenget i huset, sikkert gjengene dine ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2011 Gjengehuset som du kaller det, ER mutteren, så du må holde igjen den når du drar til (om gjengene er hele såklart, hvis ikke er mutter, evt borre/gjenge opp en størrelse det letteste vil jeg tro) 15mm er btw ikke noen standard størrelse, regner med det er 12mm du er ute etter og kjøp en A4 mutter og ha på fett på gjenga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...