#1 Skrevet September 11, 2011 Hei Er det noen som vet hvor stor utsparing som må til på S-line fanger? Har avtagbart hengerfeste... BIlder hadde også hvert flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2011 HeiEr det noen som vet hvor stor utsparing som må til på S-line fanger? Har avtagbart hengerfeste... BIlder hadde også hvert flott:) du finner monteringsanvisning her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2011 Henger feste har hvert montert siden bilen var ny, men fangeren har blitt byttet i senere tid. Det jeg lurer på er om hulet blir svært!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2011 står i manualen hva som må skjæres bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2011 går ut og tar ett bilde til deg jeg =) sånn ble det med meg ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2011 går ut og tar ett bilde til deg jeg =) sånn ble det med meg ivertfall Se der ja, det var ikke mye. Da kan jeg kjær det til se. Vil ikke ha et stort hull opp i fangeren se. Er det S-line fanger du har der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2011 er s-line ja =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2011 er s-line ja =) takker mye for hjelpen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...