#1 Skrevet September 11, 2011 Hei! Har lyst å bytte ut en GTI 16V (ABF) motor, og sette i en 2.8 VR6 (AAA). Lurer på om det er mye arbeid, og om jeg kan flytte GTI kassen over på VR6 motoren uten problem? Setter stor pris på all hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2011 GTI og VR6 har forskjellige clutch hus på kassene. (innmaten er ganske lik) Ellers er det å flytte over rubb og rake fra en delebil, sikkert ikl speedometer +++ Like greit å finne en delebil... Skal du overladde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2011 Så jeg kan ikke bruke min 02a kasse fra ABF motoren ? Har tilgang på delebil og komplett motor uten girkasse, så hadde håpt jeg kunne bruke kassen jeg allerede har.. Skal ikke overlade nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2011 Kassen passer desverre ikke, men du trenger bare å bytte halv delen som er mot motoren (clutch huset) for å få rett bolt mønster mot motoren. Og du trenger VR6 clutch. Bytter du fra overladet ABF 16v til VR6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...