Anbefalte innlegg

1998mod 2,8? : klø :

Så nok bare på overskriften jeg. Om jeg forstår tysk rett så følger det med en R32T motor da: flau :

Ein R32 Turbo Motor mit 300kw und GT30R Lader ist bereits eingetragen...mehr per mail

Her da:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=142827888&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.modelDescription=r32+turbo&negativeFeatures=EXPORT&lang=en&pageNumber=1

Poenget mitt er vel uansett det samme. Jeg gjetter på at det å skaffe seg en komplett bil med 3,2L og turbo vil nok være mest lønnsomt. Enten det er en A3, Golf eller TT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok jeg kjøper orginalt. Har lyst til å bygge motoren selv, selv om det blir dyrere. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, det høres jo veldig greit ut det da, er det snakk om hjulhest da? Synes jeg så noe om at med samma oppsett som du hadde, har det blitt kjørt ca 470 whp?

Clutchuset er bare å skru av resten av girkassa, og sette på det nye huset, eller?

Blir vell ikke all verden for å få det til å passe nedi da, håper jeg :P

Ja, er veldig klar over at det kommer til å koste, hvertfall litt mere enn hva sunn fornuft tilsier. :)

Høres flott ut, Jimmie! :)

Fikk aldrig målt noe effekt i min før girkassen gikk til H.... , men ska ikke va langt unna 500 hjulhester. Er momentet som blir noe voldsamt på disse motorerne med litt pustehjelp.

Hvis du ikke tar noe snarveier så har ja troa på dette prosjektet, va ju ikke langt unna at gjer akkurat det samme som du tenkt tidligere i år. Har faktisk ALT liggendes før at gjenomføre dette imorgen hvis ja vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk ALT liggendes før at gjenomføre dette imorgen hvis ja vil.

Hva venter du på? Do it:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk aldrig målt noe effekt i min før girkassen gikk til H.... , men ska ikke va langt unna 500 hjulhester. Er momentet som blir noe voldsamt på disse motorerne med litt pustehjelp.

Hvis du ikke tar noe snarveier så har ja troa på dette prosjektet, va ju ikke langt unna at gjer akkurat det samme som du tenkt tidligere i år. Har faktisk ALT liggendes før at gjenomføre dette imorgen hvis ja vil.

Okei, det høres fint ut ja!

Var det girkassen som røk, eller svinghjulet som gikk istykker å skøyt sund girkassa?

Det er bra du har :) Håper på å få bil og motor bra gjennomført, uten slaskarbeid. Skal bygge skikkelig.

Hehe, må jo være sinnsykt fristende!

Noen som vet av ei nettside der jeg kan finne ut litt om elnettet til r32 kontra s3?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.