#1 Skrevet September 12, 2011 Har en Golf 2 Gtd med corrado g60 girkasse, hva er koden på den kassa, 02A? Fant noen på qwt.no var ganske billig også http://qwt.no/vw/C_15147_20367_20370 Funker den bra eller bør jeg få tak i en annen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2011 Dette er LSD'er fra amerikanske Wavetrack, samme som jeg kjører med. Disse skiller seg fra Quaife og Peloquin ved at de er forspent (med friksjonsplater), dvs at du alltid vil ha fremdrift, selv med ett hjul i luften. Jeg er iaffal kjempefornøyd, sporer ikke ved pådrag heller og har enda (i innkjøringsperioden) ikke opplevd hjulspinn på innerhjul i rundkjøringer på våt asfalt, noe som tidligere skjedde hele tiden. Kjører på Michelin Energysaver elns fra 2006 Ikke akkurat noe performance dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2011 02A er koden på kassa ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...