#1 Skrevet September 12, 2011 Hei Driver å styrer med en gammel mazda og skal til å koble opp ett megasquirt-sprut. Tenkte da å bruke coiler fra audi. Har blitt anbefalt å prøve S3 coiler... Har S3 coiler innebygd tenningsmodul? Hvor ville dere anbefalt å kjøpe S3 coiler? ebay billigst? Takk på forhånd, Sondre Skjølsvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2011 S3 coiler funker nok ja det er innebygget modul i dem, har gammel og ny variant. Fleste bruker sig av nye modellen som sitter i fleste 1.8t motorer. Di nye TFSI motorene har noe lengre hetter . Det florerer med kopi 1.8T coiler på nett og det er stort sett søppel , det som virker er ORGINALE fra møller og det trur jeg di fleste som har prøvet er enige i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2011 Takker for svar! Da går jeg for S3 coiler Skal innom Møller imorgen med golfen så da får jeg høre på pris. Er det mulig å få jukset til lengden på disse coilene? Noen som vet lengden på di? Det er slangen/røret som går fra coilen til pluggen jeg tenker på =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...