#1 Skrevet September 12, 2011 (endret) Lufter interessen for bilen min. Er altså snakk om en 2006 modell A4 B7. Med 140hk 2.0L Tdi og Quattro. Pris: 215 000 Den har gått 168.000km Regreim er byttet, Bremser foran skiftet i fjor sommer. Ellers er bilen i orden. Bilen er nylakkert i hvit med halvblank grill og diffuser, Har sotede ruter og påmontert høydejusterbart senkesett, Og helt nye 19" felger og dekk. Rs4-2 vinterfelger i 16" følger også med. Utstyr: Gps Dvd Cd-skifter Rattbetjening radio,cd. El-ruter foran El-speil + Alt det vanlige. Interiøret er grått stoff. Ikke ødelagt på noe måte. Mer info: send pm eller ring meg på 47622142. Fler bilder kan sendes på mms! Et par bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 Bumper denne! Trenger å få solgt bilen til fordel for bolig. Har litt trøbbel med å få varme ut av apparatet. Tror muligens det kan være et spjeld som ikke åpner. Skal ha den på en sjekk i løpet av uken for å se om det ligger feilkoder på den. Bilen selges for kr 200 000! Det burde ikke være noe upris for en slik bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2012 Hva er originalfargen på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2012 Hva er originalfargen på denne? Den var svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2012 Bytte? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=227441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2012 Du kan bytte i min, reint. men min er ikke noe mere praktisk enn din da sjekk tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2012 Bumper denne da jeg trenger å få solgt den. Eu. OK nå i vår. Fortsatt ikke fått noe særlig varme ut av varmeapparatet. For å få den strøken trengs: ny fanger, Grill, Lykter, høyre forskjerm+inenerskjerm. Og plastramma bak fangeren foran radiator. var litt uheldig her i vinter. Ikke kræsjet! Mer info om skaden og hvordan den oppstod kan taes på PM. Kom med bud på bilen! Km på den nå er 193k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2012 Bilder av skaden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2012 Toppakning må byttes også nå. Gir opp... Gi bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2012 50 K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2012 60 K --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?fhsjah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2012 70K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...