Godkjenning av ombygging på A4 B5 -> S4 B5

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få godkjenning på mitt prosjekt,får beskjed ifra møller at Audi ikke har dokumenter på denne ombyggingen,MEN ser at det er flere som har fått denne ombygningen godkjent tidliger.Så jeg ber derfor om hjelp til å finne samme løsning som andre har funnet ang. dette.

For jeg har lagt ned mye tid og penger i prosjektet mitt,og det er skikkelig kjedelig om jeg aldri skulle få brukt bilen,når den står ferdig pga. bagateller.....

Etter alt jeg har forstått så er det samme karosseri på A4 B5 som på S4 B5,i allefall ifølge delefilmen.

Så jeg sier på forhånd takk for ALL hjelp dere kan bidra med.

Mvh.

Mads

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Christian Bigton. Han gjorde dette for en stund tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Christian Bigton. Han gjorde dette for en stund tilbake.

Ja,har prøvd han,men er ikke mye hjelp å få.....desverre,virker ikke som han vil gi bort informasjonen han sitter på.Så trenger fortsatt gode tips,hehe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du vært i kontakt med biltilsynet? de kan nok hjelpe med HVA de skal ha av dokumentasjon (desverre så er det vel ofte et krav om at du har dokumentasjon fra importør hva som skiller de forskjellige modellene)

har vært igjennom samme mølla selv, men dette var da dog en Golf 2 om bygget til G60, så der eksisterer det jo dokumentasjon fra importør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk også problemer med å få noe info om forskjellen på en vanlig golf 3 og en vr6 syncro som jeg hadde tenkt til å bygge...men...etter å blitt litt mer på hils med en på møller så sa jeg til han at jeg hadde diskutert forskjellene på de bilene med svigers og at jeg hadde veddet penger på at jeg visste forskjellene og at svigers hadde feil og hvis han kunne skaffe meg infoen så skulle han få ei flaske whiskey..

2 dager etter på hadde jeg papirene: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ja må vel skaffe papirer på at chassiet er det samme,for det er det etter ALT jeg vet,eneste er et par småting som skal være annerledes,men ikke av stor betydning!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du trenger vel ikke papirer fra norsk importør?hva med en svensk?de er jo ofte veldig behjelpelige hvis man skal sfro registrere et ombygd fordon som det heter der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,ja må vel skaffe papirer på at chassiet er det samme,for det er det etter ALT jeg vet,eneste er et par småting som skal være annerledes,men ikke av stor betydning!

beste å gjøre her er å få utskrift fra ETKA som viser at S4 har samme karrosseri som A4 som igjen stemples og signeres av forhandler.

denne fremgangsmåten brukte jeg for søknad om å få bygget om en Golf 3 GTI til VR6 som hadde 4 forskjellige karrosseri, 2 eller 4 dørs, med eller uten takluke, så der var saken grei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.