#1 Skrevet September 12, 2011 Noen som har en fremgangsmåte på å bytte låsekasse bakdør Passat 03? Og noen som vet pris på delen(e) som trengs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2011 Veldig rart om ingen her inne har gjort dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 jeg har det i fingrene, men dessverre husker jeg ikke alt i detalj nok til å skrive det ned. men, visst du hadde fått tatt deg turen nedover en kveld så kunne vi sett på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 jeg har det i fingrene, men dessverre husker jeg ikke alt i detalj nok til å skrive det ned. men, visst du hadde fått tatt deg turen nedover en kveld så kunne vi sett på det. Husker du om det kreves noe spesielt verktøy? Nagler som må borres ut osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2011 må vel ha en liten XZN bits for å få av yttre dør håndtak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...