#1 Skrevet September 12, 2011 (endret) Skiftet nettopp bremser bak (skiver og klosser). Nå sliter jeg med at ABS'en slår inn hver gang jeg bremser. Alt ble skiftet, utenom abs-ring og abs sensor, har jeg ødelagt noe her? Tørket forsiktig av sensoren, kan denne være så lett å ødelegge? For øvrig så var abs-ringen bra rusten.. Jeg vil tippe på en av de to! Eller kan det være noe annet? Hjelp mottas med stor takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2011 Eg hadde en bil med samme symptomer å då viste det seg at bakbremsene ikke fungerte som dem skulle husker ikke om det var kalipperene som hang eller om det var noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2011 Tørking skaper ikke slike problem, heller feil avstand mellom sensor og pulshjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2011 Tørking skaper ikke slike problem, heller feil avstand mellom sensor og pulshjul. støtter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2011 Ja, som sagt så er jo halve abs-ringen rustet vekk (i tykkelse). Men jeg har kjøpt nye, så blir byttet da. Kommer en update etter det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2011 Kjører du en feilkode sjekk tipper jeg du får opp feil på sensoren(e). Disse abs-ringene tåler ikke mye før de begynner å tulle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2011 Kjør måleblokk verdier i Vag-com for å sjå vilket hjul feilen ligger på. Da slepper du å bytte på evt begge sider. Trulig abs ringene som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2011 Ok, skal pröve det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2011 Var abs-kransene som var problemet hos meg! Skiftet dette i går, og nå er bilen bra igjen:D Takk for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...