#1 Skrevet September 12, 2011 hei der, noen som vet om det finnes slikt bygg? AFN, drivverk fra passat kanskje? lufter dette retoriske spørsmål da jeg har lekt med tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2011 Bør være mulig med 2,5tdi manuell, å bytte ut motoren med 1,9 men da ville jeg heller satt i en 2,5tdi R5. Uansett en del jobb med alle komponentene rundt motor som feks ledningsnett, motorfester, mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 Så lenge utgangspunktet er en bil med quattro burde det ihvertfall være gjennomførbart, men mistenker at det beste utgangspunktet er en 1.8TQ. Da er det allerede firer under panseret og mange komponenter burde kunne brukes på 1.9TDI også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2011 En A6 1.8q eller A6 1.8Tq som prosjektbil, og en A6 1.9TDI samt en Passat/A4 1.9TDIq som donorbiler, og så spleise disse til en A6 1.9TDIq. Ser ikke problemet jeg, annet enn tid og kostnader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2011 Ja, det er ingen tvil om at det er enormt med arbeid, relativt dyre donorbiler og det man sitter igjen med til slutt vil være nærmest usalgbart og ikke være verdt noe særlig, da folk vil ha biler bygget på fabrikken, ikke hjemme i en garasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2011 Ikke behov for å kjøpe komplette biler. Nei, men det kan fort bli både brysomt og dyrt når du trenger en dings her, en duppeditt der og noen andre fester eller foringer, som man ellers kunne tatt fra en donorbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2011 planlegging er stikkord her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...