#1 Skrevet September 13, 2011 Har merket at ved regnskyll så samles det vann mellom dørene og dørkammen. Dette renner da først ut når jeg åpner døren. Er dette normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2011 Ja, samme med bakdørene på min B6 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2011 Hadde det samme på Passaten min (3C, høyre bakdør), Møller bytta pakning på døra på garanti nettopp, ser ut for at det hjalp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2011 Temmelig vanlig at regnvannet renner inni dørene på disse ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Klipp ett lite hakk i pakningen på undersiden av døren, da renner det ut. Og minsker sjansen for at det blir så mye kondens imellom indre og yttre pakning(noe det fort kan bli selv om det ikke er lekasje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...