#1 Skrevet September 13, 2011 dårlig med aktiviteta på oss dinne sommern her syns ej. bortsett fra vacn nordvest treffet da. skal ikkje prøve å samla gjengen å finne på nokke snart da? tur? pizza? samma faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2011 dårlig med aktiviteta på oss dinne sommern her syns ej. bortsett fra vacn nordvest treffet da. skal ikkje prøve å samla gjengen å finne på nokke snart da? tur? pizza? samma faen Eg e med :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2011 Ej e me dersom det passa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2011 Eg blir gjerne med, visst det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2011 Sammer her Helst før vinterfelgane må på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2011 Ja i år har vi vært alt alt for sløve, må få igang nåke snart ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2011 ja klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2011 Nokken idea? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2011 Det e jo du som trådstarter,som må komme med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2011 Planleggs en tur på Frøyabanen no veldi snart hvis noen vil bli me. Ellers så kan vi vel utnytte bakkeløpet på Bilsport superweekend til at møtes opp og etterpå stikke å spise en plass? Kanskje grilling hvis det sku va vær til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2011 Blir vell med jeg og Får kjøre bakerst i kolonna med femtihestern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2011 Planleggs en tur på Frøyabanen no veldi snart hvis noen vil bli me. Ellers så kan vi vel utnytte bakkeløpet på Bilsport superweekend til at møtes opp og etterpå stikke å spise en plass? Kanskje grilling hvis det sku va vær til det? Go ide Jimmy, å kombinere det med Bilsport superweekend, eg kommer hvertfall ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2011 Kati det er da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2011 Kati det er da? Motorsport Superweekend: Autoslalom torsdag 29. Biltrail fredag 30. Bakkeløp lørdag 1. Bilcross RCN søndag 2. Og jeg får ikke med meg noe av det da jeg skal vekk torsdag til søndag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 20, 2011 Motorsport Superweekend: Autoslalom torsdag 29. Biltrail fredag 30. Bakkeløp lørdag 1. Bilcross RCN søndag 2. Og jeg får ikke med meg noe av det da jeg skal vekk torsdag til søndag... Okey Eg har frihelg so for håpe vére blir bra da! Men uansett domt du er vekk skulle det bli noke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2011 Ser ut som folk har fått lysten på møte opp om vi arrangerer noe Hva kan vi itilfelle arrangere sammens med denne superweekend? Hva med å dra igang pizza-treff igjen? Første søndag i hver måned, om noen er gira på en ontour er det bare å si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 22, 2011 Ser ut som folk har fått lysten på møte opp om vi arrangerer noe Hva kan vi itilfelle arrangere sammens med denne superweekend? Hva med å dra igang pizza-treff igjen? Første søndag i hver måned, om noen er gira på en ontour er det bare å si ifra Initiativ og beslutsamhet... Du spør bare om ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 22, 2011 Klar for det meste eg Men enig med Jimmie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 23, 2011 On tour for min del, men jeg skal som sagt vekk neste helg. Men kansje det passer for alle andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 28, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=222871 No finner vi på noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 30, 2011 Hei:) ny medlem her! Noe som skjer? Har ikkje fått tid til å lage en tråd om verken biler eller meg selv,men det kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...