Kan denne lakken reddes? (Fugledritt)

Anbefalte innlegg

Eller er ny lakk eneste redning?

 

Selv mener jeg ny lakk er tingen...

Fugledrit.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dritten etset seg ned i lakken?:0

Trodde ikke det gikk ann jeg:s

Litt slurvete med bilvasken eller?;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror en roterende poleringsmaskin hadde gjort susen der gitt :)

brynjar kan kanskje gi et bedre svar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten håpløst å si uten å ha prøvd å fjerne den, men det må polermaskin til og mulig våtslip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bilde jeg har fått fra et firma i tyskland. De har en bil (som jeg har bestilt :D ) som har dette merket på taket. Da jeg oversatte TUV dokumentene fra testen av bilen kom Verätzungen opp som brennmerker, men "heldigvis" så var det "bare" fugledrit som hadde lagd merket.

 

Vannbasert lakk tåler tydeligvis ikke stort.... Eller så har fuglen hatt skikkelig magekjør :D

 

Kommer bedre bilde så fort jeg får bilen hjem (ikke VAG denne gangen) .

$(KGrHqF,!k8E5YE!B5j4BO,tutPS6Q~~_27.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bilde jeg har fått fra et firma i tyskland. De har en bil (som jeg har bestilt :D ) som har dette merket på taket. Da jeg oversatte TUV dokumentene fra testen av bilen kom Verätzungen opp som brennmerker, men "heldigvis" så var det "bare" fugledrit som hadde lagd merket.

 

Vannbasert lakk tåler tydeligvis ikke stort.... Eller så har fuglen hatt skikkelig magekjør :D

 

Kommer bedre bilde så fort jeg får bilen hjem (ikke VAG denne gangen) .

 

Nå er vel klatlakken like full i løsemidler som den altid har vert;) er nok kun basen som er vannbasert:)

Fugleskit etser felt på all lakk pga magesyra som er inni der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bæsjen skal ikke ligge lenge før den etser istykker klarlakken. Er du heldig så kan den fjernes som Belle sier med maskin og våtslip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.