#1 Skrevet September 13, 2011 nylig byttet girkasse og lameller i g60'n. Etter dette får jeg ingen gnist. Noen som vet hva det kan være. Har prøvd med ny coil, fordeler, alle sikringer er fine osv. Noen i nærheten som er villig, som som har en hjerne jeg kan prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2011 brudd i ledninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2011 Har akkuratt holdt på med dette selv. Her er en grei gjennomgang av ting du kan teste for å finne ut hvor feilen er http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/267692-feilsok-ved-tenningsproblemer-pa-eldre-vag.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2011 har sett igjennom den tråden selv. Tenker det er brudd i en ledning, som blir foreslått Får leite videre i morgen. tar i mot flere tips med takk:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2011 Ved å gå gjennom de punktene jeg skrev i tråden det er linket til så vil du i alle fall kunne lokalisere hvor feilen er eller hvilken komponent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2011 fant feilen i dag, og håper det blir bra:) Skal sette sammen alt og lufte clutch i mårra ! for dere som lurer så var det brudd på ledning inn på fordeler/halvgiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...