#1 Skrevet Mars 30, 2005 Har lyst til å trekke om setene i bilen min, det må gjøres professjonelt dvs at det ikke skal bare være setetrekk som jeg legger over. Vil ha en som syr og ordner alt. Noen som vet om noen steder man driver med slikt? Fra Kr.sand til Oslo området helst. Og prismessig, billig? billigere enn å kjøpe nye(brukte) seter, eller dyrt..? Håper på svar! mvh Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2005 Du kan jo prøve her Fair Mont AS Grensev. 71 0663 Oslo......... 23 17 49 90 Salmakere - Bil - Båt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2005 Enhver salmaker eller møbeltapetserer bør kunne ta på seg denne jobben. F.eks. Industrisøm her i Arendal kan gjøre dette, de trakk om et par Audi seter for å tilpasses interiøret i min eks 1964 Boble (kamerat av meg som fikk gjort jobben, når han eide bilen). Resten av interiøret ble bestilt ferdig fra USA, men det amerikanske firmaet kunne ikke levere ferdige trekk til Audi-setene, så da måtte de lages lokalt. Prisen husker jeg ikke, men den er uansett ikke relevant da jobben ble gjort for 10 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2005 okai! Fint med tips osv. Men noen som vet om det er dyrere å få noen salmakere til å gjøre jobben enn å kjøpe noen pent brukte seter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 30, 2005 betalte 13000 i drammen (skinnassistanse).da trekte di opp 2stk s2-stoler inkl nakkestøtte,og baksete(coupe gt) fikk dette trekt opp i sort skinn og alcantera.resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2005 okai! Fint med tips osv. Men noen som vet om det er dyrere å få noen salmakere til å gjøre jobben enn å kjøpe noen pent brukte seter? Sannsynligheten for at det er billigere å kjøpe et pent brukt interiør er stor, men hvis du skal ha noen spesielle farger er det bare en ting å gjøre... Punge ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2005 har ikke tenkt så mye på farger enda, men har jo såklart lyst på litt spesielle, noe som matcher bilen utvendig men det blir nok veldig dyrt, men jeg fikk ett tlf nr i en tidliggere post, så skal høre med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...