Brukt,hel Golf III US-frontfanger selges 1800 kr

Anbefalte innlegg

Driver å dealer litt med en kar ang USA frontfanger til Golf III. Mulig jeg har en fanger til overs som skal selges. Lager denne tråden for å lodde evt. intresse. Pris kommer jeg tilbake til når jeg får sjekka opp frakt. Det er snakk om tom fanger uten gitter og lykter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg til Vento eller Jetta 3 som de kaller det, helst bakfanger også siden de var "spissere" i den sorte plasten på USA utgavene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er samme frontfanger på Jetta III og Golf III i Usa. De kommer iallfall ifra en Golf III Cab 1995 modell. Jetta III bakfanger kan jeg desverre ikke hjelpe deg med ;)

 

Lagt til etter 16 timer 3 minutter:

 

Har fått regnet litt og kommet frem til at jeg må ha 1800 kr pluss evt. frakt for en USA frontfanger. Da slipper du timesvis med plastsveising siden du får en hel fanger med hull for sidemarkers. Vet noen har kjøpt sidene av en fanger og plastsveisa det inn på sin orginale fanger. Legger ved et bilde av en slik fanger. OBS !! Bakfanger skaffer jeg ikke......KUN frontfanger det er snakk om her. MG_3281.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til topps igjen. Siden man her har får en hel fanger slipper man mange timer med plastsveising,sparkling og pussing og evt. oppsprekking. ;)

 

 

Edit : Lagt til et bilde av en bil med slik fanger. Det er ingen fordypning for skilt på disse fangerne.

golfus.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er fangeren på vei over dammen,skal man kjøpe tilsvarende fanger i Tyskland må man ut med rundt 200 euro for fangern og like mye i frakt. Så kommer mva i tillegg......;) Så 1800 kr synes jeg ikke er noen upris for en såpass sjelden vare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men veit du om det er jetta/vento eller er det golf fanger??

 

Kan du skaffe bakfanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men veit du om det er jetta/vento eller er det golf fanger??

 

Kan du skaffe bakfanger?

Dette er Golf fanger. Bakfanger skaffer jeg IKKE som nevnt over.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris 1800 kr pluss evt. frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til topps igjen,tilsvarende fanger ifra Tyskland havner på totalt 400 euro pluss evt. mva da jeg vurderte dette selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.