Egen pæreholder for USA baklys Golf III ? ETKA.....

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er en egen pæreholder for USA modeller av Golf III ? De som har baklys med "sidemarkeringslys" altså......Legger ved et bilde av noen lykter jeg fant på Ebay for en stund siden. Mistenker de her er modda for å lyse ut til siden. Men her er iallfall et bilde av slike lykter jeg er på jakt etter.

golf3us.jpg

golf3usleft.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der er modda. USA-Golfen bruker baklys i de plassene der Euro-Golfen har baklys og bremselys, mens USA har bremselys der Euro-Golfen har tåkebaklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,stemmer det.....hadde nesten glemt hvordan de så ut. Men mon tro om det er forskjell i ledningsnettet da? Hvor ligger forskjellen liksom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg antar at det er små forskjeller i ledningsnettet, siden USA ikke har noe tåkebaklys. Det er jo enkelt å modde hvis du ønsker dette på din bil, er bare litt klipp og lim på ledningene og et par nye 5-watt pærer. Hvor ofte bruker du egentlig tåkebaklyset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.