#1 Skrevet September 13, 2011 (endret) Noen som vet om det er en egen pæreholder for USA modeller av Golf III ? De som har baklys med "sidemarkeringslys" altså......Legger ved et bilde av noen lykter jeg fant på Ebay for en stund siden. Mistenker de her er modda for å lyse ut til siden. Men her er iallfall et bilde av slike lykter jeg er på jakt etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2011 De der er modda. USA-Golfen bruker baklys i de plassene der Euro-Golfen har baklys og bremselys, mens USA har bremselys der Euro-Golfen har tåkebaklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2011 Ja,stemmer det.....hadde nesten glemt hvordan de så ut. Men mon tro om det er forskjell i ledningsnettet da? Hvor ligger forskjellen liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2011 Jeg antar at det er små forskjeller i ledningsnettet, siden USA ikke har noe tåkebaklys. Det er jo enkelt å modde hvis du ønsker dette på din bil, er bare litt klipp og lim på ledningene og et par nye 5-watt pærer. Hvor ofte bruker du egentlig tåkebaklyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...