99 Passat TDI, eu-ok til Okt.2013

Anbefalte innlegg

Skal da selge Passaten.

Bilder og tekst på finn annonse, men kort sammendrag:

99 modell Passat TDI stasjonsvogn. (110hk)

Nettopp eu godkjent

Km.stand: ca.245000

Ny bremseslange v.f, endeledd h.s, nedre fremre bærearm h.s, drivledd v.s

Nylig skiftet olje samt olje- og luftfilter

Bra bremser, forholdsvis dårlige dekk (følger med 2 sett)

 

Stygt panser og fanger pga mye steinsprut. (skjønner ikke hvor forrige eier har brukt bilen!)

Dårlig clutch

 

Selges for 35000,-/BUD

 

Annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30661976&WT.ac=my_adverts

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min søster som kjøpte denne for litt over ett år siden, hun har kjøpt ny Civic, så er til salgs igjen.

Har ikke laget noen ny annonse enda, men tenkte jeg kunne legge den ut igjen her for henne. Blitt byttet lmm og noe småtteri i forstilling siden jeg hadde den, også nye dekk på den, tror det er vinterdekk som er nye, samt to nye sommerdekk. (eller omvendt..) Hun håper å få 32000,- for den, men jeg har sagt det er litt mye, pga tilstand på lakk i fronten, så bud ønskes.

Jeg kan treffes her på forumet, evt tlf: 95 94 32 74 dersom det er av interesse.

God bil som er utrolig drivstoffgjerrig.

Clutch skal ikke være noe problem, usikker på hva dem har gjort, men fått beskjed om at den er fin hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Venter på oppdatert tilstandsrapport, men skal stemme bra med det over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.