#1 Skrevet September 14, 2011 Hvilke piggfrie vinterdekk 205/55-16 anbefaller dere til 2003 Audi A6 2.5TDIQ? Er det Continental CONTI VIKING CONTACT 5 som er best? Hvor kjøper jeg de billigst ferdig lagt på felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2011 Det er vel som regel nevnte Conti eller Nokian Hakkapelitta R som ligger på toppen av testene. Hvilket man velger er stort sett en smakssak, personlig foretrekker jeg Nokian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2011 Jeg skal prøve Michelin iår etter anbefalning fra Dekkskift, burde vel være gode dekk det også vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2011 Hvor i Oslo, Akershus eller Värmland i Sverge får jeg Continental eller Nokian billigst ferdig påmontert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2011 Prøv Dekkskift:) bra priser og GOD service:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2011 Michelin, Nokian, Continental er bra. Du blir nok ikkje misfornøgd med dette uansett. Eg har hatt den siste tiden Nokian, men ønsker å gå tilbake til Continental igjen, da eg likte desse bedre. :-) men desse er dyrare, i 17" så er det fort ca 1 500 kr meir for Continental. (for 4 hjul) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2011 Michelin X-Ice 2, Continental VikingContact 5 og Nokian er bra ja. Selv er jeg fornøyd med Continental, er vel bare å se hva du får billigst. Hos min lokale dekksjappe ble Conti billigst, da de hadde bedre avtale på priser med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2011 Marshal har blitt meget bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...