Anbefalte innlegg

Hvilke piggfrie vinterdekk 205/55-16 anbefaller dere til 2003 Audi A6 2.5TDIQ?

Er det Continental CONTI VIKING CONTACT 5 som er best?

 

Hvor kjøper jeg de billigst ferdig lagt på felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel som regel nevnte Conti eller Nokian Hakkapelitta R som ligger på toppen av testene. Hvilket man velger er stort sett en smakssak, personlig foretrekker jeg Nokian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve Michelin iår etter anbefalning fra Dekkskift, burde vel være gode dekk det også vil jeg tro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Oslo, Akershus eller Värmland i Sverge får jeg Continental eller Nokian billigst ferdig påmontert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Dekkskift:) bra priser og GOD service:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michelin, Nokian, Continental er bra. Du blir nok ikkje misfornøgd med dette uansett.

Eg har hatt den siste tiden Nokian, men ønsker å gå tilbake til Continental igjen, da eg likte desse bedre. :-)

men desse er dyrare, i 17" så er det fort ca 1 500 kr meir for Continental. (for 4 hjul)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Michelin X-Ice 2, Continental VikingContact 5 og Nokian er bra ja. Selv er jeg fornøyd med Continental, er vel bare å se hva du får billigst. Hos min lokale dekksjappe ble Conti billigst, da de hadde bedre avtale på priser med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.