Intercooler Audi 100 typ44

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart til å montere ny intercooler på min typ44 10vt. Det jeg lurer på er rett å slett plassen. jeg kjøpte bilen med intercooler plassert foran radiator, men den nye skal jeg ha der den egentlig skal sitte, men etter å ha titta litt der så ser det jævlig trangt ut der : klø :. Må fronten/fangeren/grillen av for å få på plass dette? Intercooleren er fra GT motorsport, i aluminium med uttak på hver side, lik den orginale mc2/20vt cooleren. greit å få litt tips før jeg begynner.:)

Sitter audi 200 front på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal snart til å montere ny intercooler på min typ44 10vt. Det jeg lurer på er rett å slett plassen. jeg kjøpte bilen med intercooler plassert foran radiator, men den nye skal jeg ha der den egentlig skal sitte, men etter å ha titta litt der så ser det jævlig trangt ut der : klø :. Må fronten/fangeren/grillen av for å få på plass dette? Intercooleren er fra GT motorsport, i aluminium med uttak på hver side, lik den orginale mc2/20vt cooleren. greit å få litt tips før jeg begynner.:)

Sitter audi 200 front på bilen.

Tør jeg spørre hvor mye den kostet?

Og er det hos disse du har handlet?

http://www.gt-motorsport.net/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, på den siden der ja. 525 Euro + 35 Euro i frakt. litt dyr kansje, men det oser kvalitet av den. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den cooleren skal være bolt on jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den skal være det, men jeg har ingen cooler der fra før, heller ingen fester der såvidt jeg kan se. men får vel lurt den på, på et vis, ser ut til att jeg kan få den opp der fra venstresiden.

Det er forresten et gjenget lite hull på cooleren, noen som vet hva den skal være til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den skal være det, men jeg har ingen cooler der fra før, heller ingen fester der såvidt jeg kan se. men får vel lurt den på, på et vis, ser ut til att jeg kan få den opp der fra venstresiden.

Det er forresten et gjenget lite hull på cooleren, noen som vet hva den skal være til?

Er det ikke en sensor som skal stå i cooleren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.