#1 Skrevet Mars 30, 2005 Noen som har et tips om hvor det er mulig å skaffe en slik felg. Har gjort noen små forsøk tidligere uten å lykkes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2005 I hvilken "størrelse" (15/16/17/18/19") ? Men du tenkte kanskje helt ny felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2005 7,5*16 ET37 Neida den trenger ikke å være en ny. Tror at de er tatt ut av produksjon, så det går vel ikke å få en ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Oki, har disse i 15" jeg, så da passer det jo uansett ikke overens..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 Big-wheeels i krsund har den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2005 Så at du var trønder no Terje Vold på tiller, ligger i bygget ved siden av snap drive og ren bil bortom obs bygg, han har også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2005 Takk for svar. Skal sjekke dette over helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2005 De er tatt ut av prod, å umulig å skaffe er svaret jeg får hos både Terje Vold A/S og Big Wheels.. Men takk for tipsene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2005 Beklager, da er jeg tom for tips, hadde slike på en golf 2 16V, men den går i oslo no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2005 Har du prøvd: http://www.poleposition.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...