Anbefalte innlegg

Forslag til hvilke låsebolter jeg burde gå for? Noen som er bedre enn noe annet osv? Tar avstand fra de som fåes kjøpt hos BilTema ihvertfall..

Mye må man ut med og hvor får man kjøpt/bestilt det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låsebolter selges hos de fleste felgforhandlere, de er nok litt mer seriøse enn Biltema sine. De jeg kjøpte (ukjent fabrikat, det er 4 år siden) er med unikt mønster på hver "nøkkel", og preget med egen kode for bestilling av ny "nøkkel" med korrekt mønster. Ta en prat med felgforhandler så får du nok råd på veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker for den...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom en felgforhandler etter jeg hentet felgene mine. De sa at låsbolter var unødvendig. Hvis de (tyvene) ville ha felgene og var proffe så klarte de å ta felgene stort sett uansett hva slags låsbolter man hadde.

Men for å være ærlig så tror ikke jeg at jeg tør å la være å kjøpe låsbolter.

Tror jeg skal gå for 5 låsbolter på hver felg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 låsbolter, eller 4 låsebolter på hvert hjul for min del hadde vært supre greier, hehe..tar kanskje litt tid når man skal skifte hjul;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har to typer på alle dekkene mine. disse er også satt i en helt tilfeldig rekkefølge. Jeg, har en type som man kan få kjøpt hvor som helst, og en som må bestilles hvor det kun blir lagd 10 eks. av hvert nummer. husker ikke hvor jeg kjøpe de da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var lurt det :) Men det var det om hvor du kjøpte det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ene settet kjøpte jeg hos sharif. det var forsikringsgokjent og da er det bare å ringe til forsikringen og si hvor mye felgene kostet, sende inn kvitt. så er felgene også med i avtalen. jeg skal leite litt mere etter det andre settet jeg kjøpte så gir jeg tilbake melding når jeg veit noe mere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har org VW låsebolter... de tok de ca 10 sekund for dekkverksted å fjerne. Men finnes sikkert bedre varianter på markedet : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ene settet kjøpte jeg hos sharif. det var forsikringsgokjent og da er det bare å ringe til forsikringen og si hvor mye felgene kostet, sende inn kvitt.

De du kjøpte hos sharif, er det de som det bare lages 10eks av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det veit jeg ikke. jeg kjøpte et sett hos shariff som var forsikringgokjent. veit ikke om de lages i et visst antall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det veit jeg ikke. jeg kjøpte et sett hos shariff som var forsikringgokjent. veit ikke om de lages i et visst antall.

Mye kosta dem? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låsebolter selges hos de fleste felgforhandlere, de er nok litt mer seriøse enn Biltema sine. De jeg kjøpte (ukjent fabrikat, det er 4 år siden) er med unikt mønster på hver "nøkkel", og preget med egen kode for bestilling av ny "nøkkel" med korrekt mønster. Ta en prat med felgforhandler så får du nok råd på veien.

Jeg kjøpte også slike for 2 år siden... AEZ av fabrikat... må ta vare på en lapp som følger med, ellers sliter du når du mister nøkkelen... disse er laget i utallige kombinasjoner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte også slike for 2 år siden... AEZ av fabrikat... må ta vare på en lapp som følger med, ellers sliter du når du mister nøkkelen... disse er laget i utallige kombinasjoner...

Var dette en dekkforhandler? Og hvem isåfall? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom en felgforhandler etter jeg hentet felgene mine. De sa at låsbolter var unødvendig. Hvis de (tyvene) ville ha felgene og var proffe så klarte de å ta felgene stort sett uansett hva slags låsbolter man hadde.

Men for å være ærlig så tror ikke jeg at jeg tør å la være å kjøpe låsbolter.

Tror jeg skal gå for 5 låsbolter på hver felg:D

Hehe.... Jeg mista "nøkkelen" til mine låsebolter en gang, og det kan jeg si deg... Det var ingen enkel sak. Flere idéer som ble sett til livs, men ingenting fungerte. -Pipenøkkler, grisepikk osv. Umulig å få av....

Heldigvis fant jeg nøkkelen etterhvert :P

Selvfølgelig, "organiserte felgtyver" har sikkert litt mer sjangs på å få det til enn oss andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til hvilke låsebolter jeg burde gå for? Noen som er bedre enn noe annet osv? Tar avstand fra de som fåes kjøpt hos BilTema ihvertfall..

Mye må man ut med og hvor får man kjøpt/bestilt det? :)

Auto Grip på Alnabru og Dekkmann på Grorud hvet jeg selger låsebolter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Grip på Alnabru og Dekkmann på Grorud hvet jeg selger låsebolter.

Hmm, skal ta en titt senere idag! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.