#1 Skrevet September 14, 2011 (endret) Etter garasjerydding er det på tide med litt delesalg av ting jeg ikke har bruktfor lenger : OBS ! Alle delene er til pre-facelift A6 C5 ( '98-'02 ) Lysbryterhendler, 2stk ( IKKE for biler med kjørecomputer ( den store ) eller cruise control ) Pris pr.stk : 200kr NYE skvettlapper, BAK i hardplast. Pris : 200kr Ledningsnett bakluke Spylerveske rør bakluke Avdekning i topp på bakluke Låsekasse Chromelist ( inn/ut stigningslist ) Varseltrekantdeksel BOSAL avtagbart hengerfeste blinddeksel. PRIS: BUD ! Diverse spyleveske opplegg for frontfanger Pris : 50kr Alle priser er + frakt ! Ta kontakt pr PM, 99012942 eller pr epost andersth86@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2011 BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2011 Fortsatt deler til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2011 100 kr + frakt for skvettlappene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 Gi Bud ! Skal bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Solgt skvettlappene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2012 Solgt skvettlappene? Skvettlappene ligger her enda, sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2012 Kaaaaaaaanskje litt seint, men har du enda skvettlappene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2012 Dersom du har disse delene enda så tar jeg spyledyseopplegget til fanger :-) Send meg en PM med kontonr!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...