#1 Skrevet September 14, 2011 (endret) Etter garsjerydding har jeg kommet over en god del deler jeg ikke har behov for ! Kommer til å oppdatere denne tråden fortløpende, men er bare ferdig med å rydde 2 garasjer, og den største med mest deler er ikke ryddet enda Innerskjerm 90quattro sedan/S2/RS2 Front Pris : 100kr Sort quattro stoff baksete ( kun sittepute ) Sort quattro stoff nakkestøtter Alt er helt og pent, baksete trenger rens. Pris : 400kr baksete, 400kr for nakkestøtter Alle priser er pluss frakt ! Ta kontakt pr PM, 99012942 eller pr. epost andersth86@msn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2011 BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2011 Kan du ta bilde hvor mye det mangler av plast på toppen av reg reim dekselet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2011 tar den batteri holderen om du ikke har solgt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2011 Hvis ekstraradiatoren er hel tar jeg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2011 Kan du ta bilde hvor mye det mangler av plast på toppen av reg reim dekselet? Det skal jeg ordne i løpet av en dags tid... ! tar den batteri holderen om du ikke har solgt den Denne ble solgt i dag Hvis ekstraradiatoren er hel tar jeg den. Da er den din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2011 B.U.M.P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2012 Oppdatert 1.tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2012 Er igjen noe her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2012 BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...