#1 Skrevet September 15, 2011 Ønsker meg en Audi S4 B5, facelift. Men er litt kresen så ønsker meg helst en blå med skinn/alcantara interiør der alcantara også er blått. Bør også ha litt utstyr. Finner ingen i den prisklassen på finn.no, men muligens noen kjenner noen? Pris maks 200.000 Kan også vurdere sølv eller rød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2011 Har en blå S6 - C4 med alt utstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 Ønsker meg en Audi S4 B5, facelift. Men er litt kresen så ønsker meg helst en blå med skinn/alcantara interiør der alcantara også er blått. Bør også ha litt utstyr. Finner ingen i den prisklassen på finn.no, men muligens noen kjenner noen? Pris maks 200.000 Kan også vurdere sølv eller rød. Hei! Er du fortsatt på utkikk etter en S4 B5? Mvh. Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...