#26 Skrevet November 8, 2011 kan nåken av dere med luft fjæring måle avstanden fa senter på felg og rett opp i buen? på vanlig høyde og på lav? har senket min 45mm nå og lurer på kos høyden er i forhld til ein med luft, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2011 skal se om jeg husker det, men faen, senke touareg? kjøp passat da like greit! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2011 Last edited by Frank Fiskebeck; 17.10.2011 at 22:48. Reason: Har funnet feilen på bilen. Kva var feil? Kan vere triveleg å vite. Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2011 er vel ikkje feil og senke touareg vel? blir ikkje noe asvalt slikker like vel. ser bare meir kompakt og breiere ut:-) kjører 10x22toms felger på den og det såg teit ut før senk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2011 Eg solgte faktisk nett 2stk 06 og 07mod passater:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2011 Den ser sikkert kjempefin ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...