#1 Skrevet September 15, 2011 Ønsker som sagt å få kjøpt no eldre fotballsko. Fra rundtomlag år 1998-2004 Adidas modellene:) http://www.finn.no/finn/torget/onskes/annonse?finnkode=30680718 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2011 jeg har et par adidas tunit fotballsko,mener jeg kjøpte disse midten av 2000. er med 3 sett med knotter,gress,kunstgress og grus. fant igjen esken med 2 sett med knotter,så nå mangler jeg bare og finne skoene. er dette av interesse?om jeg finner igjen skoene da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2011 Er desverre ikke en modell jeg og kameraten min er ute etter! Men du får hyle ut om du finner no eldre i skapet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2011 http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=Adidas+Predator+Accelerator&_sacat=0&_odkw=Adidas+Predator+Accelerator+og&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 hei, jeg har et par i str 42 fra 06/98 står det inne i skoene. Art no 072853, svarte og rød. Er brukt av meg selv Er disse av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2011 Har du bilde av disse skoene? Høres høyaktuelt ut! Ronny, har prøvd ebay, men de forventer gull og grønne skoger for et par gamle fotballsko! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2011 Her er bilder, de er ikke veldig mye brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2011 Hvor mye skal du ha for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2011 vanskelig å prissette slik et "klenodium", send meg et tilbud på PM så blir vi nok enige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2012 Da disse skoene ble litt for små, så er jeg enda interessert i et sett til:) Så om du har et par liggende, si ifra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2012 Hmm, har hatt begge de modellene ovenfor, skal se om jeg ikke har kasta de i søpla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2012 Har også hatt begge, har et sett av den ene, men de er for små Hadde du funnet de, hadde det vært sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...