#1 Skrevet September 16, 2011 Hei, Monterte idag Xenon i sprederene på min 09 B8 A4. funker helt fint akkurat når jeg slår dem på. uten feilmelding, men når dem har stått på i kanskje 10 sekunder så slutter dem å lyse\blinker, også får jeg ikke skrudd de på igjen på ei stund, kommer også feilmelding. Noen forslag?? er digitale ballaster på dem. syns det er veldig rart at dem funker fint ei stund før feilmeldinga kommer, Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2011 Jeg opplever akkurat samme problem på min HVIS jeg slå på xenon i tåkelysa under kjøring. Ellers slår jeg de på rett etter jeg starta motoren og hovedlysbrytter til parklys. Da kommer det ingen feil melding Gjort det slikt i 2 år nå.. Og husk å bruke det kun på dagtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2011 hjelper ikke om jeg bare har på park heller, lyser ei lita stund, også piper lampene og spredera slokner, lyset som indikerer at spredera står på i bryteren inni bilen slutter også å lyse, Noen som har peiling på hvordag man får fikset dette? om det er noen måte å få xenon lysene i sprederene til å funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2011 hjelper ikke om jeg bare har på park heller,lyser ei lita stund, også piper lampene og spredera slokner, lyset som indikerer at spredera står på i bryteren inni bilen slutter også å lyse, Noen som har peiling på hvordag man får fikset dette? om det er noen måte å få xenon lysene i sprederene til å funke? Da er det CANBUS som slår de av,digitale ballaster holder ikke da. Du MÅ ha CANBUS ballaster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Da er det CANBUS som slår de av,digitale ballaster holder ikke da. Du MÅ ha CANBUS ballaster! ja stemmer=) kanskje det er det som er problemet? skaffer du slike eller? eventuelt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2011 Karma. Du skal ikke ha xenon i sprederne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2011 Karma. Du skal ikke ha xenon i sprederne. Er EN person som bestemmer hva jeg skal ha i sprederene mine. og det er MEG!!! var ikke det som var spørsmålet her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2011 Har akkurat det samme problemet jeg også, fikk det ikke til å funke. Men tenker å bestille meg slike; http://www.vvme.com/hid-headlights/error-cancelers-hid-capacitors/universal-hid-capacitors-canbus-problem-solutions Regner med det fikser problemet. Si ifra om du finner en løsning på det, bestiller meg slike nå jeg. Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2011 Er ikke noe problem dette, kjøp deg noen sånne error canceller og koble i mellom. Selv kjøpte jeg 8stk på ebay for ca. 100kr. Det fungerer utmerket! Og med digitale ballaster skal dette gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...