#1 Skrevet September 16, 2011 Er det mulig å ettermontere ryggesensor bak på min 02 Audi A6 Avant, og få dette til å fungere som originalt uten større inngrep, eller lønner det seg å kjøpe et ettermarkedssett på eBay og montere dette med kun lydvarsling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2011 Like greit å kjøpe ett e-bay sett som passer. Jeg monterte ett slikt på min forrige A4.. Forresten utrolig enkelt å montere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2011 Monterte også ett eBay sett på min B5 Veldig enkelt, til å med hulltaker til sensorene var i settet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2011 Du får også komplett kit hos Kufatec.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2011 Apropos Kufatec. Send meg en Pm om du vil at jeg skal sjekke pris. Er forhandler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...