Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en A6 Quattro 2,4 tiptronic,99 modell hvor åpningen på eksosrørene er skjult bak en plaskappe nederst på fangeren.

 

Nyere biler (og tdi?) har åpninger i denne kappen til rørene - er det mulig å bytte ut denne plastkppen til en med åpning? ser jo unektelig mye bedre ut med synlige eksosrør?

 

Noen som har gjort dette? Vet om originalt partnummer for denne plastgreia?

 

 

Bent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På biler uten hull til eksos så er den delen en del av støtfangeren. Dvs at den ikke kan fjernes. På biler med hull til eksos så er denne delen klemte og skrudd på plass.

 

Du kan jo skjære ut i den du har hvis du tør, eller så tror jeg du nesten må skaffe deg en facelift bakfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror svendsen eksos freser ut spor i orginalfanger samt sveiser på eksoshale eller skifter anlegg, ser bra ut på skrytebildene deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv brukt de her i Drammen. Tror nok man skal velge verksted med hode. Den jobben de gjorde på bilen min er ikke bra! Begge pottene er skjeve...

 

PS: Har forøvrig 2 stk 100mm enderør til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv brukt de her i Drammen. Tror nok man skal velge verksted med hode. Den jobben de gjorde på bilen min er ikke bra! Begge pottene er skjeve...

 

PS: Har forøvrig 2 stk 100mm enderør til salgs.

Ville ha synlig eksos selv jeg, men i Trondheim skulle de ha 2200 for å sveise på eksoshale og frese spor. DET er det ikke verdt, kjøper hele anlegget heller da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok uaktuelt å kappe i originalfangeren. Får vente til noen kjører i hekken på meg, hun som gjorde det sist satte ikke merke engang : bh :

 

 

Ville ha synlig eksos selv jeg, men i Trondheim skulle de ha 2200 for å sveise på eksoshale og frese spor. DET er det ikke verdt, kjøper hele anlegget heller da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.