Audi S6 AAN fjusker ved max pådrag

Anbefalte innlegg

Sliter litt med fjusking/nykking ved max pedal på min S6 AAN. Den fungerer fint ved pedal inne, men når pedalen går i bunn så begynner fjuskingen. Kan det være LMM eller er det andre ting jeg kan sjekke uten å måtte kjøpe ny LMM for å teste om det er den? Tengte å montere en ny turbotrykksmåler for å kunne sjekke trykket ved pådrag. Den er ikke chipet eller trimmet, motor er helt orginal 230hk..

Hjelp taes imot med stor takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige plugger evnt Dårlige coiler :)

Hvis LMM tuller, så ville du kjent det på hvilket som helst turtall å gasspådrag :)

Test ved å koble ut LMM , å kjenn om den blir annerledes eller som den er likedann :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige plugger evnt Dårlige coiler :)

Hvis LMM tuller, så ville du kjent det på hvilket som helst turtall å gasspådrag :)

Test ved å koble ut LMM , å kjenn om den blir annerledes eller som den er likedann :)

Oki. Coilene har slått meg, men visste ikke hvilke symptomer dette hadde. Får prøve nye plugger først da, så får jeg eventuelt bestillt nye coiler fra 034 MS..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

va ute en tur nå..venta til motor lå på ca 90 grader, og da fjuska den plutselig ikke? Prøvde flere ganger men ingen fjusking. Er det normalt at det kommer i rykk og napp ved feil på coiler, eller skal feilen ligge der permanent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er symptomene på N75 som tuller?

Spør bare av ren nysgjerrighet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får man vel ikke ladetrykk over grunntrykk , eller trykket henger etter ved girskift osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.